کوتاه نوشت های سین الف

کوتاه ترین دعا برای بزرگترین آرزو اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

کوتاه نوشت های سین الف

کوتاه ترین دعا برای بزرگترین آرزو اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

من در اینستاگرام

mahjoor0313

آخرین نظرات

بی خیال عشق توووو ؟؟؟!!!!!

چهارشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۲ ق.ظ



قلب من در سینه ی تو ، بی گمان جا مانده است !
چون هجوم عشق تو من را دگر ، وا داده است


بی خیال عشق تو گر من شوم دیوانه گیست
قلب من در این هیاهو گم شود مسؤل کیست؟

دسخط

سین الف

  • سین الف

نظرات  (۴)

بح بح
شعر خودتون بود؟
پاسخ:

بله ...کپی نمیزارم کلا  .. فقط اشعار خودم رو میزارم

فعلا روزی 10 تا پست میزارم ولی فقط رخداد آخریش میاد برای دنبال کننده ها

میتونید قبلی ها رو هم یخونید

تشکر
عالی بود.
پاسخ:

ممنون از لطفتون
  • الهه ولی نژاد
  • بسیاااار عالی:)
    پاسخ:
    لطف دارید تشکرررر
  • ایستگاه رستگاران
  • سلام
    بسیار زیبا و دلنشین
    موفق باشید
    پاسخ:
    سلام و سپاس

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی