کوتاه نوشت های سین الف

کوتاه ترین دعا برای بزرگترین آرزو اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

کوتاه نوشت های سین الف

کوتاه ترین دعا برای بزرگترین آرزو اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

من در اینستاگرام

mahjoor0313

آخرین نظرات

باشد که . . .

چهارشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۱۰ ب.ظ



در، درد دلم از تو نگفتم به کسی من گله ها را

باشد که روایت بکنم از تو فقط خاطره ها را


دسخط

سین الف

  • سین الف

نظرات  (۱۱)

  • سیّد محمّد جعاوله
  • احسنت
    پاسخ:
    ممنون از لطف شما
  • محسن رحمانی
  • آفرین عالی بود .
    پاسخ:
    مرسی ممنون
  • دوست آشنا
  • ایول قشنگ بود.خیلی خیلی بود قشنگ
    پاسخ:
    تشکرات
  • نویسنده عشق
  • وب قشنگی داری خواهری 😄
    پاسخ:
    ممنونم چشماتون قشنگ می بینه وب شما هم
    :)
  • علی رحمانی پور
  • زیباست
    به مام سر بزنید
    پاسخ:
    ممنونم
    چشم حتما
  • شیکسون (^_^)
  • گفتم:«بدوم تا تو همه فاصله ها را»
    تا زودتر از واقعه گویم گله ها را

    چون آینه پیش تو نشستم که ببینی
    در من اثر سخت ترین زلزله ها را


    سلام، یاد این شعر و آهنگش افتادم... :)

    پاسخ:
    سلام
    شعر زیبایی است دوسش دارم
    خیلی زیبا بود
    پاسخ:
    ممنونم لطف دارید
    وااای شعر خیلی قشنگی بود. :)
    خواهرشاعر ما خوشحال شدم که به وبم اومدی.
    دنبالی عزیزم ^_^
    پاسخ:
    ممنونم آبجی گلم
  • مهدی خالدیان
  • سلام
    تک بیتی و دو بیتی های بسیار زیبایی دارید
    موفق باشید
    پاسخ:
    سلام ممنون از لطف شما
  • (ک) (شباهنگ)
  • درود بر شما بانو سها..
     بدون اغراق اولین وبلاگی از بانوان است که در آن بسیار
     از شعر های زیبا استفاده شده...
     آیا سروده های خودتان هستند.؟؟
     در هر حال از حضورتان در شباهنگ بسیار سپاسگزارم..
     بخاطر اینکه وب من بیشتر با شعر و غزل که سروده های بنده است
     سر و کار دارد ..اگر مایل به تبادل هستید ..بسیار خرسند خواهم شد..
    پاسخ:
    سلام علیکم
    بله سروده های خودم هست تشکر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی