کوتاه نوشت های سین الف

کوتاه ترین دعا برای بزرگترین آرزو اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

کوتاه نوشت های سین الف

کوتاه ترین دعا برای بزرگترین آرزو اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

من در اینستاگرام

mahjoor0313

آخرین نظرات

عاشق شدم!

پنجشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۰۷ ب.ظ



عاشق شدم و عشق زمین گیرم کرد 

از دوری معشوق دلم پیرم کرد 


من 23 سال دارم اما چه کنم؟ 

گیسوی تو در ذهن کفن پیچم کرد


دسخط 

سین الف

  • سین الف

نظرات  (۴)

  • علی رحمانی پور
  • زیباست
    پاسخ:
    متشکرم
  • (ک) (شباهنگ)
  •   در نماز آید چو غوغا در سرم
      جاودان ماند رخت در خاطرم

      هر سحر از گوشه های خلوتم
      در سفر آید دل ِ خون جگرم
     
     در عین سادگی ..لطافت زیبایی در آن نهفته..
    پاسخ:
     متشکرم
  • محسن رحمانی
  • احسنت.
    خیلی قشنگ بووووود
    لایک ^_^
    پاسخ:
    مرسییی خوشحال شدم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی