کوتاه نوشت های سین الف

کوتاه ترین دعا برای بزرگترین آرزو اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

کوتاه نوشت های سین الف

کوتاه ترین دعا برای بزرگترین آرزو اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

من در اینستاگرام

mahjoor0313

آخرین نظرات

باران گرفت

يكشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۰۶ ب.ظ


تو باد بودی و از من گذشتی به ،  سادگی


من ابر بودم ، و سیلاب بعد از تو پا گرفت 


دسخط 

سین الف

  • سین الف

نظرات  (۸)

قشنگ بود خیلی :)
پاسخ:
ممنونم عزیز دل لطف داری ❤
  • سید محمد رضی زاده
  • ابر و باد و مه و خورشید و فلک...
    پاسخ:
    لایک.
    پاسخ:
    مرسی ممنون
    بسی زیبا :)
    پاسخ:
    تشکر فاطمه جان
    سیلابی که پایان ندارد...
    پاسخ:
    ممنون که از توجه شما
    عالی بود....
    خوشحالم بازم پیدات کردم :)
    پاسخ:

    ممنون که پیدام کردی
    زیبا بود
    پاسخ:
    تشکر لطف دارید
  • مجله ویترینو
  • فدایی داری

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی