کوتاه نوشت های سین الف

کوتاه ترین دعا برای بزرگترین آرزو اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

کوتاه نوشت های سین الف

کوتاه ترین دعا برای بزرگترین آرزو اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

من در اینستاگرام

mahjoor0313

آخرین نظرات

در کنارت ...

يكشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۰۰ ب.ظ
درکنارت بودن به نوشیدن چای می ماند
وجودم را گرم  ،
خستگی ام را در  ،
و خواب را از چشم هایم دور می کند ،
اصلا بی تو قند های زندگی از گلویم پایین نمی رود ...

دستخط سین الف


  • سین الف

نظرات  (۲)

سلام

 

جالبه برام از وقتی اومدم سایتتون 1 ساعت گذشته و متوجه نشدم خخخخ

 

هرچی میچرخم اینجا قسمت هایی که دوست دارم پیدا میکنم

 

سایت خوبی پیدا کردم ولی سر سری سایتتونو دیدم حالا سایتتونو تو گوشیم سیو کردم وقتم ازاد شد میام دوباره میبینم

 

ممنون

پاسخ:
لطف دارید، متشکرم ...
  • محمد امین آرزه
  • سلام خانوم احمدی مطالب چقدر زیباست

    خوشحال میشم مایل باشید باهم در تبادل و ارسال و نوشتن مطالب همکاری داشته باشیم🌹

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی