کوتاه نوشت های سین الف

کوتاه ترین دعا برای بزرگترین آرزو اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

کوتاه نوشت های سین الف

کوتاه ترین دعا برای بزرگترین آرزو اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

من در اینستاگرام

mahjoor0313

آخرین نظرات

آخرین قلعه عشق

دوشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۱۸ ب.ظ


چشم هایم که به سمت رخ ماهت چرخید
اشک چشمم سر ذوق آمده و می رقصید!

در دلم ولوله و در سر من فکر تو شد
آخرین قلعه عشقی هوسم فتح تو شد


دسخط

سین الف

  • سین الف

نظرات  (۵)

  • محسن رحمانی
  • قشنگه شعرهاتون .
    تاریخ سرودنش هم بذارید.
    پاسخ:
    تشکر تاریخ دقیقش یادم نیست ولی کلا یک سال هست شروع کردم
  • محسن رحمانی
  • تند تند پست نذارید.تا خونده بشه پستهاتون.
    پاسخ:
    من خودم رخداد زیادی رو دوست ندارم که چند دقیقه یکبار برام بیاد
    دوستان اگر خوششون بیادپست های قبل رو هم سر می زنن خب
  • محسن رحمانی
  • چون تعدادپستها که زیاد باشه از حوصله خواننده خارج میشه بخواد همه
    رو بخونه .موفق باشید.
  • محسن رحمانی
  • خوبه موفق باشید .
    پاسخ:
    سلامت باشید تشکر
  • محسن رحمانی
  • بله درسته ولی چون اکثر دوستان وبلاگهای زیادی رو دنبال میکنن
    وقت چندانی روپیدا نمیکنن که بخوان مثلا چندین پست یه وبلاگ رو بخونن
    واز اونا میگذرن . این تجربه ی وبلاگ نویسی هست که میگم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی