کوتاه نوشت های سین الف

کوتاه ترین دعا برای بزرگترین آرزو اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

کوتاه نوشت های سین الف

کوتاه ترین دعا برای بزرگترین آرزو اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

من در اینستاگرام

mahjoor0313

آخرین نظرات

کمی دیر . ...

شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۲۷ ب.ظ


روزی که گفتی برای همیشه میروم یکشنبه بود

و من از دوشنبه دلتنگی هایم جوانه زد

نفس هایم نبرد با زندگانی را از سه شنبه آغاز کردند

در چهار شنبه آنقدر بی تویی کشیدم تا بی من شدی

 و پنج شنبه روزی بود که تو با یک دسته گل به دیدنم آمدی و گفتی


کاش نمی رفتی!

راستی من اول رفتم یا او؟؟! 



دسخط 

سین الف




  • سین الف

نظرات  (۸)

ولی هیچ چیز سه شنبه نمیشه... 

حالا روزا همشون سه شنبه اند لعنت خدا به این سه شنبه ها...
  • آقای فِلینت
  • پرچم شنبه بالاست!
    :)
    پاسخ:
    عجب
    حس تلخی داشت
    پاسخ:
    خیییلی:(
  • محمد آذرکار
  • وبلاگ زیبایی دارید، موفق باشید..
    پاسخ:
    ممنونم همچنین موفق باشید
    ؛(
    پاسخ:
    :(
  • کارشناس پارت
  • سها احمدی درود
    مطلب کمی دیر . ... شمارو مطالعه کردم بسیار مفید بود.
    من کارشناس فروش شرکت تبلیغاتی پارت چاپ هستم اگر روزی به ما نیاز داشتین در زمینه آگهی و چه کارهای چاپی خوشحال میشیم کمکتون کنیم

    این آدرس سایت ماست:
    www.partchap.ir
    اینم شماره تماسمون:
    02188756411
  • مجله ویترینو
  • ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    زیبا بود
    پاسخ:
    تشکر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی